טכנאי תריסים חשמליים

על עבודתו של טכנאי תריסים חשמליים

טכנאי תריסים חשמליים מתמחה בהתקנת תריסים חשמליים ובתיקונם בעת הצורך. את התריס הטכנאי צריך להתאים למנוע, שיכול לשאת את המשקל של התריס. טכנאי תריסים חשמליים מקצועי ומיומן, יכול לאבחן במהירות את התקלות ולתת הצעת מחיר לתיקון. במגוון תריסים חשמליים ישנה אחריות לתקופות שונות, על המנוע ובמקרים בהם התקלה במנוע גם לא תחויבו. במקרה זה מומלץ ליצור קשר, עם החברה המתקינה, מהם רכשתם את התריסים. במאמר זה נפרט מעט על תקלות נפוצות בתריסים חשמליים שמתפתחות עם השנים.

בעיות ותקלות נפוצות

כאשר התריס לא מתפקד כראוי יכולה להיות בעיה של הולכת הזרם לעבר המנוע והמתג הראשי. בעיות חשמליות וקצר בחיווט יכול להתרחש כתוצאה מרטיבות. תקלה נפוצה נוספת שרבים מזמינים, טכנאי תריסים חשמליים בדרום לטפל בה, היא כאשר התריס יוצא מהמסילה באופן חלקי או מלא. הינתקות של התריס יכולה להוביל לנזקים לשלבים ולחוסר יכולת להחזירם למסילה. לעיתים טכנאי תריסים חשמליים בדרום יצטרך להחליף שלבים שנפגעו ממכה או מחפץ חיצוני, לפני החזרת התריס כולו למקומו. לפעמים הבעיה בתריס, יכולה להיות ברצועת הגלגול ואז טכנאי תריסים חשמליים צריך להחליף את הרצועה. הזיהוי של תקלה זו ניתן לאבחן בקלות, שכאשר מפעילים את המתג המנוע פועל, אך התריס עצמו לא זז.

לשמור על המסלול נקי מחפצים

כאשר התריס יצא ממקומו או שחלק ממנו התנתק, הדבר יכול להוביל לקצר ולפגיע במנוע. כאשר התריס משמיע חריקות והשלבים רועדים, יתכן וכדאי להזמין טכנאי תריסים חשמליים לפני שייגרם נזק נוסף לתריס או למנוע. לעיתים חפץ זר יכול להפריע לתנועה ולהסיט את השלבים ממסלולם וחשוב לוודא שלא משאירים חפצים במסלול התריס בעת הורדת התריס.

טכנאי תריסים חשמליים מחברה וותיקה ומנוסה

ישנם דגמים של תריסים חשמליים, שניתן להתקין בהם חיישנים להפסקת המנגנון במידה והחיישנים מזהים חפצים במסלול. אם אתם מחפשים טכנאי תריסים חשמליים הגעתם למקום הנכון. חברת אלומית הינה מחלוצות ענף תריסי האלומיניום בארץ ופעילה בשוק זה כבר משנת 1980. אלומית מייצרת מגוון מוצרי אלומיניום, בהתאמה אישית ללקוחות ממגוון מגזרים ותעשיות, כולל ישירות ללקוחות פרטיים. החברה מקפידה על חומרי גלם איכותיים ושירות תיקונים מהיר ומקצועי בעת הצורך. צרו קשר כאן באתר או בטלפון לקבלת מידע נוסף.

שירותים נוספים

Image hover effect image

ייצור מוצרי אלומיניום

קרא עוד >

Image hover effect image

תיקון תריסים חשמליים

קרא עוד >

Image hover effect image

החלפה והתקנת תריסים חשמליים

קרא עוד >

Image hover effect image

תיקון, החלפה והתקנת שערים

קרא עוד >

Call Now Button