סגירת מרפסת עם תריס חשמלי

על סגירת מרפסת עם תריס חשמלי

סגירת מרפסת עם תריס חשמלי מאפשרת להוסיף חדר בעלות נמוכה יחסית, תוך שליטה מלאה הרמת התאורה החיצונית בחדר החדש. התריס החשמלי מוסיף מודרניות לבית, תוך מתן פונקציונליות בשליטה ואפקטיביות בתוצאה. התריסים מגיעים בעיצוב נאה וחלק והם משתלבים בעיצוב הכללי העכשווי של הבית. סגירת מרפסת עם תריס חשמלי מספקת פרטיות באופן מיטבי ומאפשרת סגירה הרמטית בעת הצורך, מה שמועיל גם לביטחון הביתי ומניעת פריצות. השליטה יכולה להתבצע באמצעות שלט רחוק או מתג, תלוי בדגם הספציפי של התריס החשמלי.

התאמה אישית

הפתרון של התקנת תריסים חשמליים מועיל לא רק בסגירת מרפסת, אלא לכל חדרי הבית. ניתן להתאים את התריסים באופן ספציפי לגודל החלונות, ללא צורך בשיפוץ ושבירת קירות. התריס החשמלי יכול להיות מותקן במקום התריס הישן הסטנדרטי, תוך שימוש במיקום הקופסא הקודם או באמצעות התקנת תריסים חשמליים עם קופסה חדשה. סגירת מרפסת עם תריס חשמלי מאפשרת, הזרמת אור לכל חדר, בהתאם לנחוץ בו ללא צורך במאמץ ידני משום סוג. הדבר מאפשר גם אטימה יחסית טובה גם לרעשי הרקע מהרחוב, בעת הסגירה ההרמטית.

מנוע מותאם למשקל

לאחר סגירת מרפסת עם תריס חשמלי ניתן לשלוט בקלות על כמות האוויר שנכנסת למרפסת הסגורה ולמעשה לקבל מעין מיזוג אוויר פורמטיבי, בדומה למשרביות המזרחיות המסורתיות. בהתקנה מקצועית, כמו של חברת אלומית, מתאימים את משקל התריס לחוזק המנוע, על מנת שהמערכת תפעל היטב, ללא תקלות או נזקים למנוע. זכרו לבקש שלבים רזרביים לתיקון קל בעת הצורך, במידה ואחד השלבים ייפגם. תריסי אלומיניום הינם עמידים במיוחד, לא דורשים תחזוקה רבה וחסינים מפני התחמצנות וחלודה. את ההתקנה מומלץ לבצע, רק באמצעות חברה מנוסה שתתקין את החלקים השונים באופן תקין.

סגירת מרפסת עם תריס חשמלי עם אנשי מקצוע מנוסים

אם אתם שוקלים סגירת מרפסת עם תריס חשמלי כדאי שתכירו את חברת אלומית, שבאתר שלהם אתם קוראים מאמר זה. החברה מתכננת ומייצרת תריסי אלומיניום חשמליים, בהתאמה אישית תוך חוסר התפשרות על איכות חומרי הגלם והמנוע. הצוות המתקין מנוסה ומכיר, את כל סוגי התקלות והבעיות, כך שאתם יכולים להיות בטוחים, שההתקנה מתבצעת כראוי. צוות החברה מבצע תיקונים ושדרוגים בעת הצורך. בין לקוחות החברה, חברות גדולות עסקים, מבני תעשייה ובתים פרטיים.

שירותים נוספים

Image hover effect image

ייצור מוצרי אלומיניום

קרא עוד >

Image hover effect image

תיקון תריסים חשמליים

קרא עוד >

Image hover effect image

החלפה והתקנת תריסים חשמליים

קרא עוד >

Image hover effect image

תיקון, החלפה והתקנת שערים

קרא עוד >

Call Now Button