מתקן תריסים חשמליים

מה כדאי לדעת על מתקן תריסים חשמליים

ברוב התקלות של תריסים חשמליים עדיף שלא לנסות לתקן לבד ולהזמין מתקן תריסים חשמליים מקצועי, שיעשה את העבודה. ניסיונות לא מקצועיים לתיקון, יכולים במקים רבים להביא להחמרת הבעיה או לנזקים נוספים לשלבי התריס או המנוע. מתקן תריסים חשמליים שמנוסה היטב במנגנון המורכב, יכול לזהות את הבעיה ולהתמקד בתיקונה, ללא פגיעה נוספת. פעולות לא נכונות עלולות לגרום להם נזק חמור ואפילו בלתי הפיך, במקרים מסוימים.

זול בטווח הקצר, יקר בטווח הארוך

במהלך הניסיונות לבצע תיקון תריס חשמלי בסלון בעצמכם, אתם עלולים לגרום לניתוק של שלבים נוספים בתריס החשמלי, לגרום קצר במערכת החשמלית ואפילו לגרום לשריפה של יחידת המנוע. ניסיונות תיקון תריסי אלומיניום לא מקצועיים עלולים לגרום לשיבוש כיון ההנעה, כמו גם לגרום לניתוקים במערכת ההפעלה של התריס ולגרום להשבתת המנוע. תיקון תריסי אלומיניום באופן עצמוני עלול לגרור הוצאות גדולות יותר, מאשר אם הייתם קוראים מלכתחילה לשירותי מתקן תריסים חשמליים מקצועיים, כמו של חברת אלומית.

הימנעות מתקלות

על מנת להימנע מתקלות הדורשות הזמנת תיקון תריסי גלילה מאלומיניום באופן מקצועי, ישנם מספר פעולות שניתן לעשות. ראשית חשוב להשאיר את השטח פנוי מחפצים, על מנת שהתריס לא יתקע בהם. תקלה נפוצה בהקשר זה היא כאשר למשל כיסא מונח באחד הצדדים של התריס, במהלך ההורדה והתריס ממשיך לרדת, רק בצד אחד בגלל הכיסא ולכן יוצא מהמקום. במהלך תיקון תריסי גלילה מאלומיניום צריך להחזיר את החיבורים בין השלבים, ולהחזיר את השדה כולו לתוך המסילות. במידה ונפגעו שלבים ספציפיים, יתכן ויהיה צורך גם להחליפם.

מתקן תריסים חשמליים מקצועי ומנוסה

דבר נוסף שמומלץ לעשות על מנת למנוע תקלות, הוא לא לשחק במערכת ולהוריד ולהעלות את התריסים, סתם בשביל הכיף. אמנם מנגנון הפעולה אמור לפעול כראוי למספר שנים, אך הדבר מדובר בשימוש סביר. שימוש מוגזם ואינטנסיבי יכול לגרום לשחיקה ותקלות. חשוב גם מידי פעם לנקות את השלבים והמסילות עם מים ולהוציא אבק ולכלוך, שיכולים לתקוע את המערכת. אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי, תיקון תריס חשמלי בסלון או שאתם מחפשים מתקן תריסים חשמליים באזור הדרום, כדאי לכם להכיר את חברת אלומית. לחברה מעל ל-40 שנות וותק בתחום והיא מחזיקה מתקן תריסים חשמליים Somfy מורשה לאזור הדרום. החברה מתחייבת להיענות לקריאת שירות, תוך שלש שעות והיא לוקחת אחריות על המנועים שהיא מתקינה ל-5 שנים.

שירותים נוספים

Image hover effect image

ייצור מוצרי אלומיניום

קרא עוד >

Image hover effect image

תיקון תריסים חשמליים

קרא עוד >

Image hover effect image

החלפה והתקנת תריסים חשמליים

קרא עוד >

Image hover effect image

תיקון, החלפה והתקנת שערים

קרא עוד >

Call Now Button