תיקון תריסים חשמליים בבאר שבע

התקלקל לך התריס? הפסיק להגיב? מגיב באיטיות או חלקית?

תריס חשמלי הוא אחד התריסים המבוקשים ביותר להתקנה בבתים פרטיים, בשל נוחות השימוש בו. תריס חשמלי מופעל על ידי מנוע, לגלילה של התריס מעלה ומטה. זאת בניגוד לתריס גלילה רגיל שאינו מופעל על ידי מנוע. מבחינת חלקי התריס החשמלי, יש את קופסת התריס ובו המנוע החשמלי וציר הגלילה, המצויים בתוכו. כשאחד מהאלמנטים הנ”ל מפסיק לעבוד, הדבר משפיע על פעולתם התקינה של התריסים. אתם עלולים לחוות האטה בתגובה, יעילות מופחתת ועד חוסר תגובה מוחלט.

תיקון תריסים חשמליים בבאר שבע

יש משמעות רבה לבחירת האיש מקצוע המתאים שיטפל בבעיה, נדרשת הבנה של כל חומרי הגלם מהם עשויים התריסים, היכרות עם המכניקה הרלוונטית וכל דרכי הטיפול המתאימות שיפטרו את הבעיה אחת ולתמיד ולא לטווח הקצר. מבחינת הפעלה של התריס החשמלי, תוכלו לבחור להתקין מתג בקיר המפעיל את המנוע או באמצעות שלט חכם שיידע להפעיל את המנוע, לפי בחירתכם האישית. אנו מציעים לכם שירות תיקון תריסים חשמליים בבאר שבע, תנו לנו לטפל בבעיה שלכם במינימום זמן, מינימום בלאגן, במחיר משתלם שנוח לכל כיס, משום שאנו מבינים שיש לכם שגרה לחזור אליה ואנו רוצים לעזור לכם לחזור לחיים שלכם עם דאגה אחת פחות.

חברת אלומית – מדוע שתבחרו דווקא בנו?

חברת תיקון תריסים חשמליים בדימונה, עם 40 שנות ניסיון בתחום, צוות עובדים מובחר בקפידה עם הבנה וניסיון מקצועי בכל מה שקשור לעולם הזה, אנו בין הראשונים שהתחילו להתעסק בתחום התריסים החשמליים ובשנים המרובות הללו רכשנו ידע מעמיק אודות סוגיות מגוונות הקשורות בהתקנה ובתיקון תריסים חשמליים בבאר שבע. אלומית, חברת תיקון תריסים חשמליים בדימונה, יודעת לטפל בתיקון שהוא בתוך הבית, מחוצה לו, שערים חשמליים, יציאה למרפסות וכד.. החברה גם מורשית לספק מוצרים של חברת SOMFY, כגון התקנת שלטים חכמים המפעילים את התריס באמצעות השלט, בכדי להבטיח לכם שימוש נוח, מהיר שמותאם לכל אחד. ניתן למצוא עוד מגוון מוצרים איכותיים של החברה, באמצעות נציגיה המורשים בחברת אלומית. צרו קשר כבר היום עם חברת אלומית לקבלת השירות הטוב והמנוסה ביותר עבורכם, להתקנה של תריסים חשמליים מתקדמים ואיכותיים. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר! צרו קשר ותיווכחו בעצמכם משירות אדיב, יעיל ומיומן של נציגי החברה.

שירותים נוספים

Image hover effect image

ייצור מוצרי אלומיניום

קרא עוד >

Image hover effect image

תיקון תריסים חשמליים

קרא עוד >

Image hover effect image

החלפה והתקנת תריסים חשמליים

קרא עוד >

Image hover effect image

תיקון, החלפה והתקנת שערים

קרא עוד >

Call Now Button