תיקון תריסים חשמליים

מה זה אומר?
תריס חשמלי הוא אחד התריסים המבוקשים ביותר להתקנה בבתים פרטיים, בשל נוחות השימוש בו. תריס חשמלי מופעל על ידי מנוע, לגלילה של התריס מעלה ומטה. זאת בניגוד לתריס גלילה רגיל שאינו מופעל על ידי מנוע. מבחינת חלקי התריס החשמלי, יש את קופסת התריס ובו המנוע החשמלי וציר הגלילה, המצויים בתוכו. איש המקצוע שיתקין או יתקן לכם את התריס יידע לבחור את המנוע המתאים בהתאם לגודל התריס ובהתאם לסוג התריס שבחרתם לחלון. מבחינת הפעלה של התריס החשמלי, תוכלו לבחור להתקין מתג בקיר המפעיל את המנוע או באמצעות שלט חכם שיידע להפעיל את המנוע, לפי בחירתכם האישית.

מה היתרון של תריסים חשמליים?
תריסים חשמליים נחשבים לתריסים פופולאריים בבתים רבים בישראל, ובוודאי תרצו לדעת מה היתרונות שלהם. קודם כל, יתרון משמעותי הוא נוחות השימוש בתריס חשמלי, אין צורך לגלול ידנית יותר, יש לכם מתג מיוחד בקיר או שלט חכם כדי להוריד או להעלות את התריס. יתרון נוסף הוא התאמת התריס החשמלי לטכנולוגיית הבית החכם, בכך ששלט של התריס החשמלי ששולט במנוע שלו, יוכל להוריד את התריסים, באופן מלא או חלקי, לפי הגדרות שייקבעו מראש, למשל בימים חמים או קרים לפי עונות השנה. לפיכך, נוחות השימוש בעידן המודרני הופכים את התריס החשמלי למבוקש במיוחד בבתים רבים, וחברות בתחום זה מספקות שירות של התקנה ותיקון תריסים חשמליים ברחבי הארץ.

חברת אלומית: חברה מנוסה ומקצוענית בהתקנה או תיקון של תריסים חשמליים
חברת אלומית היא חברה מנוסה וותיקה בתחום התריסים, החברה עובדת כבר כ-40 שנה, והיא בין הראשונות בתחום התריסים, בעלת הבנה וידע מעמיק אודות סוגיות מגוונות הקשורות בהתקנה ובתיקון של תריסים חשמליים מכל הסוגים. החברה גם מורשית לספק מוצרים של חברת SOMFY, כגון התקנת שלטים חכמים המפעילים את התריס באמצעות השלט. ניתן למצוא עוד מגוון מוצרים איכותיים של החברה, באמצעות נציגיה המורשים בחברת אלומית. צרו קשר כבר היום עם חברת אלומית לקבלת השירות הטוב והמנוסה ביותר עבורכם, להתקנה של תריסים חשמליים מתקדמים ואיכותיים. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר! צרו קשר ותיווכחו בעצמכם משירות אדיב, יעיל ומיומן של נציגי החברה.

שירותים נוספים

Image hover effect image

ייצור מוצרי אלומיניום

קרא עוד >

Image hover effect image

תיקון תריסים חשמליים

קרא עוד >

Image hover effect image

החלפה והתקנת תריסים חשמליים

קרא עוד >

Image hover effect image

תיקון, החלפה והתקנת שערים

קרא עוד >

Call Now Button